Faceți căutări pe acest blog

luni, 12 martie 2012

Ziua Femeii la I.C. Brătianu, ediţia a III-a

8 Martie 2012 petrecere de neuitat

Aşa cum ne-am obişniut şi anul acesta am aşteptat, cu nerăbdare, petrecerea organizată de dl Primar Viorel Chiriţă, cu ocazia “Zilei Internaţionale a Femeii”. O petrecere minunată cu o formaţie de la Galaţi, muzica pentru toate gusturile, am avut parte de concursuri diverse: de aptitudini câştigat de Polodeanu Maria, de îndemânare câştigătoare Reznic Mioara, de interpretare muzicală premiată cu mii de aplauze Ciobotaru Lucica, s-au acordat premii pentru cea mai tânără participantă, Grigoraş Luciana 18 ani, dar şi pentru cea mai vârstnică Răducan Elena – 79 de ani, cea mai elegantă participantă Păsărin Mariana iar concursul de miss a fost câştigat de Bugeac Daniela.
Atent dl primar a dăruit câte o floare fiecărei participante împreună cu urarea de La mulţi ani şi o sărutare. Apoi a invitat pe rând la dans toate doamnele şi domnişoarele.
Bucatele au fost şi de dulce şi de post, ţinând cont ca am intrat deja în postul Paştelui şi prăjiturile la fel.
Mulţumim domnule primar, multă sănătate, putere de muncă şi să fiţi aşa cum aţi fost până acum, cu bune şi rele, că sunteţi un simplu om. Dar aşa cum am mai spus un om bun, un primar harnic şi un şef iubit. La mulţi ani, anticipat!
Aşteptăm şi la anul care vine să ne sărbătoriţi aşa frumos, felicitări!
Cum a fost, vă invit să priviţi imaginile.






























2 comentarii:

  1. Super frumos, felicitari si la mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari organizatorilor!Banuiesc eu ca domnisoara bibliotecara a fost sufletul acolo. Dar daca femeile erau sărbătorite, cine a pregătit toate bunătătile?
    Inca o data felecitari!

    RăspundețiȘtergere