Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 9 martie 2011

Ziua Femeii la I.C. Bratianu

8 Martie 2011 petrecere de neuitat

Aşa cum ne-am obişniut, anul acesta am aşteptat, cu nerăbdare, petrecerea organizată de dl Primar Viorel Chiriţă, cu ocazia “Zilei Internaţionale a Femeii”. Am avut motive, mai frumos, mai interesant şi ceva în plus faţă de anul trecut s-a organizat un concurs special Miss 8 Martie, am avut parte de concursuri diverse: de croit câştigat de Gheorghe Valentina, de coafat câştigătoare Polodeanu Mirela, de interpretare muzicală premiată cu mii de aplauze Polodeanu Maria cu melodia Trandafir de la Moldova, de dans după trei probe a câştigat Dumitrescu Nicoleta, s-au acordat premii pentru cea mai tânără participantă, Muncileanu Andreea 17 ani, mama unei fetiţe dar şi pentru cea mai vârstnică Lepădatu Măndica – 78 de ani, iar concursul de miss a fost câştigat de Chitic Daniela.
Atent dl primar a dăruit câte o floare fiecărei participante împreună cu urarea de La mulţi ani şi o sărutare. Apoi a invitat pe rând la dans toate doamnele şi domnişoarele.
Bucatele au fost şi de dulce şi de post, ţinând cont ca am intrat deja în postul Paştelui şi prăjiturile la fel.
Reprezentante la la judeţ au venit la sărbătoarea noastră, la invitaţia d-lui primar şi cu greu s-au despărţit de atmosfera creeata la această petrecere.
Mulţumim domnule primar, multă sănătate, putere de muncă şi să fiţi aşa cum aţi fost până acum, cu bune şi rele, că sunteţi un simplu om. Dar aşa cum am mai spus un om bun, un primar harnic şi un şef iubit. La mulţi ani, anticipat!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu