Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 iunie 2014

Activitati culturale 1.06.2014 (In lumea povestilor!)

1.06.2014   ÎN LUMEA POVEŞTILOR

ZIUA INTERNAŢIONALĂ A COPIILOR!

Astăzi 1 iunie 2014, începând cu ora 11,00, la Biblioteca „Nicolae Iorga”, comuna I.C. Brătianu, judeţul Tulcea, a avut loc evenimentul “În lumea poveştilor!”, cu ocazia “Zilei internaţionale a copilului!”. Împreună am colorat fişe cu Alba ca zăpada, ne-am jucat cu lego, puzzle, am văzut expoziţia de carte, am citit poveşti, am ascultat muzica preferată şi am dansat.
Cum a fost, vă invit să priviţi imaginile următoare. (Cu scuzele de rigoare – aparatul foto este depăşit fizic şi moral, iar fotografiile nu sunt din cele mai clare).








































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu