Faceți căutări pe acest blog

duminică, 15 iunie 2014

Activitati educative 15.06.2014 (Prichindeii!)

15.06.2014   POEZIA LUI EMINESCU ÎN DESENELE COPIILOR

PRICHINDEII!

Pentru atragerea unui număr cât mai mare de utilizatori la activităţile Bibliotecii „Nicolae Iorga” din comuna I.C. Brătianu, astăzi data de mai sus, cu ocazia comemorării a 125 de ani de la moartea marelui nostru poet Mihai Eminescu, am organizat o expoziţie de carte la sediul bibliotecii şi împreună cu prichindeiii am citit poezii şi am desenat inspiraţi de poezia lui Mihai Eminescu, la final am privit un film de desene animate. Cum a fost vă invit să priviţi în fotografiile următoare.





























"Trece lebăda pe ape/ Între trestii să se culce -" Somnoroase păsărele - Mihai Eminescu
"Somnoroase păsărele/ Pe la cuiburi se adună,/ Se ascund în rămurele - / Noapte bună!" Somnoroase păsărele - Mihai Eminescu
"Mai am un singur dor:/ În liniştea serii/ Să mă lăsaţi să mor/ La marginea mării;" Mai am un singur dor - Mihai Eminescu
"Ce te legeni, codrule,/ Fără ploaie, fără vânt,/ Cu crengile la pământ?" Ce te legeni - Mihai Eminescu
"Trece lebăda pe ape/ Între trestii să se culce -" Somnoroase păsărele - Mihai Eminescu
"Ea se uită... Păru-i galben,/ Faţa ei lucesc în lună,/ Iar în ochii ei albaştri/ Toate basmele s-adună" Crăiasa din poveşti - Mihai Eminescu
"A fost odată ca-n poveşti/ A fost ca niciodată,/ Din rude mari împărăteşti,/ O prea frumoasă fată." Luceafărul - Mihai Eminescu
"Lacul codrilor albastru/ Nuferi galbeni îl încarcă;/ Tresărind în cercuri albe/ El cutrenură o barcă." Lacul - Mihai Eminescu
"Din umbra falnicelor bolţi/ Ea pasul şi-l îndreaptă/ Lângă fereastră, unde-n colţ/ Luceafărul aşteaptă."Luceafărul - Mihai Eminescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu