Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 ianuarie 2015

Activitati culturale 15.01.2015 (Fiind prescolar ...biblioteca vizitam!)

15.01.2015  Fiind preşcolar ... biblioteca vizitam!

GRĂDINIŢA ÎN VIZITĂ LA BIBLIOTECĂ

Pentru atragerea unui număr cât mai mare de tineri la activităţile Bibliotecii „Nicolae Iorga” din comuna I.C. Brătianu, astăzi 15.01.2015, în parteneriat cu Şcoala “Ion Creangă” şi Grădiniţa din comuna I.C. Brătianu, am organizat împreună cu doamna educatoare Dumanovschi Anişoara, la sediul bibliotecii, o vizită a micuţilor de la grupa combinată, pentru a  sărbători împreună “165 de ani de la naşterea marelui poet naţional Mihai Eminescu”, la activitatea intitulată “Fiind preşcolar ... biblioteca vizitam!”. La început am admirat expoziţia de carte,  am recitat poezii, am vizionat o prezentare power point despre viaţa lui Mihai Eminescu, iar la final am ascultat melodii minunate pe versuri scrise de Eminescu. Din partea doamnei educatore toţi am primit ecusoane cu portretului lui Mihai Eminescu.
La această activitate educativă au participat un număr de 14 prichindei de la grupa combinată însoţiti de doamna educatoare Dumanovschi Anişoara şi trei mămici voluntare.


































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu