Faceți căutări pe acest blog

duminică, 13 noiembrie 2011

Aniversari culturale 10.11.11(Facebook-CURS IT pentru prima grupă de mămici din seria II)

10.11.2011 Facebook-CURS IT pentru prima grupă de mămici din seria II

Hai-pe-net mămici să ne supraveghem copiii! – proiect finanţat de IREX Bucureşti


Joi 10 octombrie 2011, începând cu orele 10,00 prima grupă de mămici din seria II a continuat programul de instruire cu prezentarea reţelelor de socializare. După ce am trecut în revistă cele mai frecventate site-uri, am continuat prin a ne crea conturi pe facebook, aveam deja o adresa de email aşa că nu a fost greu. Am profitat de tehnica şi echipamentele existente în biblioteca, primite prin programul Biblionet, pentru a ne face fotografii, cu camerele web, pe care le-am încărcat la profilul nostru de facebook. Am continuat cu adăugarea de cunoştinţe şi de acum înainte vom fi prieteni online cu  toţi cei care doresc să ne includă pe lista lor, dar în special cu copii noştri. Vă aşteptăm pe Facebook!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu