Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 noiembrie 2011

Aniversari culturale 16.11.11(Blog-CURS IT pentru a doua grupă de mămici din seria II)

16.11.2011 Blog-CURS IT pentru a doua grupă de mămici din seria II

Hai-pe-net mămici să ne supraveghem copiii! – proiect finanţat de IREX Bucureşti

Miercuri 16 noiembrie 2011, începând cu orele 10,00 a doua grupă din seria II de  mămici a continuat programul de instruire cu crearea conturilor gmail şi a paginii de blog. Pentru început ne-am creat conturi gmail, am vizitat blogul bibliotecii şi am discutat paşii de creare şi concepere a paginii de blog. Apoi am trecut la crearea unui blog intitulat „Hai-pe-net mămici să ne supraveghem copiii!”. Aici am scris o pagină la care am adugat şi o fotografie, apoi am publicat pagina. Pentru ca toate suntem membre, am lăsat comentarii referitoare la articolele publicate. Multe informaţii pentru două ore, dar ne-am descurcat. Felicit din toată inima mămicile!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu