Faceți căutări pe acest blog

duminică, 6 noiembrie 2011

Aniversari culturale 3.11.11(O nouă zi de CURS IT – pentru prima grupă de mămici din seria II)

3.11.2011 – O nouă zi de CURS IT – pentru prima grupă de mămici din seria II

Hai-pe-net mămici să ne supraveghem copiii! – proiect finanţat de IREX Bucureşti
  
Joi 3 noiembrie 2011, începând cu orele 10,00 prima grupă de mămici a continuat programul de instruire cu prezentarea editorului de imagini PAINT. În această sesiune am utilizat aplicaţia pentru exerciţii de mânuire a mouse-ului prin utilizarea uneltei creion, radieră, am construit ziduri din cărămizi, dar am folosit şi clic dreapta pentru comenzile de copiere, lipire şi decupare. Am creat câte un dosar în care să ne salvăm documentele, pe care l-am denumit cu numele noastre. Am continuat cu editorul de teste NOTEPAD pentru a crea, imprima şi salva un document. Tot aici am învăţat despre cele trei butoane minimizare, maximizare şi închidere. Această aplicaţie ne-a dat posibilitatea de a face cunoştinţă şi cu tastatura, aşa am descoperit tastele alfanumerice, tastele funcţionale şi cele speciale dar şi combinaţiile de taste. Ceea ce a ieşit din această sesiune de pregătire, vă invităm să urmăriţi în imaginile care vorbesc de la sine.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu