Faceți căutări pe acest blog

joi, 10 noiembrie 2011

Aniversari culturale 9.11.11(Internetul-CURS IT pentru a doua grupă de mămici din seria II)

9.11.2011 – Internetul-CURS IT pentru a doua grupă de mămici din seria II

Hai-pe-net mămici să ne supraveghem copiii! – proiect finanţat de IREX Bucureşti


Miercuri 9 noiembrie 2011, începând cu orele 10,00 a doua grupă din seria II de  mămici a continuat programul de instruire cu prezentarea INTERNETULUI. După identificarea browserelor, am trecut la motoarele de căutare, apoi la ce este www şi URL, etc. În această sesiune am accesat internetul, am cautat cu Google, blogul Bibliotecii „Nicolae Iorga”, de unde am salvat câte o fotografie în dosarele create. Pentru a relaxa un pic atmosfera am intrat pe site-ul Youtube de unde am căutat şi ascultat melodia preferată. Am continuat cu crearea contului de email Yahoo. Concentrarea a fost maximă la crearea conturilor, cu atenţie participantele şi-au notat adresa şi parola. Am avut şi întârzieri, o mămică şi-a greşit parola şi a fost nevoie de recuperarea ID-ului după metoda cunoscută, a celor două întrebări. Tot răul spre bine, am învâţat astfel ce avem de făcut dacă uităm parola. După înregistrarea pe yahoo, am adăugat contacte noi şi am trimis emailuri între noi. Apoi am deschis messengerul şi am comunicat cu ajutorul caştilor, al microfomului şi a camerei web. Ceea ce a ieşit din această sesiune de pregătire, vă invităm să vedeţi în imaginile următoare.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu