Faceți căutări pe acest blog

marți, 11 octombrie 2011

Aniversari culturale 11.10.11(Internetul-CURS IT pentru prima grupă de mămici)

10.10.2011 Internetul-CURS IT pentru prima grupă de mămici

Hai-pe-net mămici să ne supraveghem copiii! – proiect finanţat de IREX Bucureşti


Luni 10 octombrie 2011, începând cu orele 17,00 prima grupă de 5 mămici a continuat programul de instruire cu prezentarea INTERNETULUI. După identificarea browserelor, am trecut la motoarele de căutare, apoi la ce este www şi URL, etc. În această sesiune am accesat internetul, am cautat cu Google, blogul Bibliotecii „Nicolae Iorga”, de unde am salvat câte o fotografie, de la cursul IT, în dosarele create. Am continuat cu crearea conturilor Gmail şi Yahoo. Concentrarea a fost maximă la crearea conturilor, cu atenţie participantele şi-au notat adresa şi parola. Pentru ca aşa se întamplă uneori, la conturile yahoo a trebuit reluată procedura, deoarece se crease un singur cont, din 5, astfel sesiunea s-a prelungit la două ore şi jumătate. Ceea ce a ieşit din această sesiune de pregătire, vă invităm să vedeţi în imaginile următoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu