Faceți căutări pe acest blog

joi, 20 octombrie 2011

Aniversari culturale 19.10.11(Testarea - CURS IT pentru prima grupă de mămici)

19.10.2011 – Testarea - CURS IT pentru prima grupă de mămici

Hai-pe-net mămici să ne supraveghem copiii! – proiect finanţat de IREX Bucureşti


Miercuri 19 octombrie 2011, începând cu orele 17,00 prima grupă de 5 mămici a încheiat Modul I -  Modul de introducere în utilizarea calculatorului şi de navigare pe internet. Pentru început am dat proba practică: descărcarea unei flori, la alegere, în folderul personal de pe desktop. După verificare, am continuat cu testele grilă, formulate din 10 întrebări. După corectarea testelor, am recapitulat ceea ce s-a greşit în cadrul testelor şi am lămurit ceea ce nu era sigur.  Pentru a îndulci puţin criticile şi pe mămici, partenera mea d-ra Alex Deacu, ne-a servit cu  bomboane de ciocolată. Ce a fost şi cum a decurs aceasta sesiune vă invit să vedeţi în imaginile de mai jos. Felicit din toată inima mămicile pentru răspunsurile corecte!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu