Faceți căutări pe acest blog

joi, 6 octombrie 2011

Aniversari culturale 5.10.11(O noua zi de Curs IT pentru mamici)

5.10.2011 O nouă zi de CURS IT pentru mămici 

Hai-pe-net mămici să ne supraveghem copiii! – proiect finanţat de IREX Bucureşti
  
Miercuri 5 octombrie 2011, începând cu orele 17,00 prima grupă de 5 mămici a continuat programul de instruire cu prezentarea editorului de imagini PAINT. În această sesiune am utilizat aplicaţia pentru exerciţii de mânuire a mouse-ului prin utilizarea uneltei creion, radieră, am construit ziduri din cărămizi, dar am folosit şi clic dreapta pentru comenzile de copiere, lipire şi tăiere. Am creat câte un dosar în care să ne salvăm documentele, pe care l-am denumit cu numele noastre. Am continuat cu editorul de teste NOTEPAD pentru a crea, imprima şi salva un document. Tot aici am învăţat despre cele trei butoane minimizare, maximizare şi închidere. Această aplicaţie ne-a dat posibilitatea de a face cunoştinţă şi cu tastatura, aşa am descoperit tastele alfanumerice, tastele funcţionale şi cele speciale dar şi combinaţiile de taste. Ceea ce a ieşit din această sesiune de pregătire, vă invităm să urmăriţi în imaginile care vorbesc de la sine.


Un comentariu:

  1. Felicitari Elena! Un proiect minunat cu siguranta toate mamicile vor dori sa vina la cursul IT. Pe fetele mamicior se vede doar concentrare si placere. Bafta mamicilor! Bafta Elena si mult succes pe mai departe! Ceva imi spune ca nu te vei opri doar la acest curs cu mamicile, asa ca din toata inima mult succes si capul sus!

    RăspundețiȘtergere